SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday 3 August 2012

KenaNGan YAng XKAn diLUpakan .... SAMbuTAn BIrtHDAy kE-20 4Disember 2o11


Tarikh 4 Disember 2011 merupakan tarikh yang amat bermakna bagi diri
saya. Kawan-kawan pun mesti pernah mengalami situasi seperti saya kan???
Disini saya nak kongsi sedikit kenangan manis menyambut 
hari jadi bersama kawan serumah saya.
Detik manis yang tak pernah disangka apabila housemate saya merancang untuk menyambut
hari jadi saya yang ke-20.
Malam 2 diorang merancang untuk menyambut birthday saya.
Petang tu xpernah terlintas pun saya yang kawan saya 
keluar ke Pekan untuk beli kek & snek untuk persiapan..



Saya kebetulan masa tu tengah sibuk melukis dan menyiapkan asingment..
Jadi, saya xterfikir pun diorang merancang untuk sambut birthday saya.
Malam tu salah sorang dari Housemate (LEN) saya..
ajak saya keluar tengok konsert .. kebetulan masa tu ade sambutan hari terbuka Kolej 
saya iaitu Kolej Harun Aminurrashid.
        Saya ajak romate (KILA) n Housemate yang lain ... tapi diorang kata 
nk siapkan asgment.. Saya pun turun jela berdua dengan housemate saya (Len)..
kitaorang turun dalam kul 9 lebih kot... Jalan-jalan tengok barang jualan.. lepas tu.. 
saya tolong housemate (LEN) saya kendalikan aktiviti FUN FAIR...
      Habis tolong housemate saya tu... kitaorang pergi tgk konsert.. 
Pukul 12 tghmlm..kitaorang pun naik .
Lepas tu... tak sangka la jugak.... Housemate saya yang lain
rupanya dah rancang tuk sambut birthday saya,,
mase nak masuk pintu umah tu, lampu gelap je... pas 2 bila lampu 
terbukak saya terkejut tengok semua housemate saya ade kat tepi pintu 
dan ucap selamat hari jadi....
   Saya yang terkejut dengan sergahan housemate yang mengucapkan selamat hari jadi
 dan tergamam melihat snek yang tersusun di meja beserta kek hanya mampu memeluk salah seorang 
housemate saya yang bernama Ida...


Saat-saat manis tu akan saya kenang sampai bila-bila..
Saya rasa sungguh bertuah kerana mempunyai housemate yang begitu 
baik dan mengambil berat akan rakan yang lain..


Housemate saya terdiri daripada 8 orang...  
yang duduk dari kiri Jecy, Len, Kila, Mas, Atien, Ida n Ira..
Thanks you all... sayang kamu sangat-sangat.... :)

LEn dan atin

jessi, ida ,mas, atin


Pada kawan-kawan saya yang lahir 4disember , saya ucapkan selamat hari jadi ... 
semoga panjang umur n di murahkan rezeki .. jommm layan klip chipmunks nie...
hepy birthday 2 u



No comments:

Post a Comment